راههای کدر شدن پوست

  • ابراهیم زنقایی
  • دوشنبه ۲۵ آبان ۹۴
  • ۲۱:۳۵

✳️راهای پیشگیری از کدر شدن پوست✳️


⭕️محمد دریایی درباره راه‌های حفظ سلامتی پوست اظهار داشت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون! پوست، آینۀ تمام نمای معده، روده، کلیه و کبد است.


⭕️به گفته وی برای رفع تیرگی پوست مالیدن روغن بنفشه بسیار مفید است، همچنین عدم مصرف غذاهای سودازا مانند گوشت گوساله, بادمجان, قارچ, گوجه زیاد, عدس و … می‌تواند به رفع تیرگی پوست کمک کند.


⭕️این مشاور طب سنتی افزود: ماسک ویتامینه از ترکیب یک قاضق غذاخوری عسل و چند قطره آب لیمو ترش تازه به مدت نیم ساعت روی صورتی که به طور کامل تمیز است, به صورت ماسک زده شود.


⭕️دریایی ادامه داد: برای پیشگیری از پیری پوست و افزایش شفافیت آن یک قاشق عسل را با سه لیتر آب ولرم مخلوط کرده, صورت و گردن را شسته و پس از پانزده دقیقه آب کشیده شود.


⭕️وی بیان کرد: برای خشکی پوست پس از حمام و آبکشی، بلافاصله بدن نیمه مرطوب را با روغن بادام شیرین چرب کنید. اگر بدن را با روغن ماساژ دهید, لاغر خواهید شد ولی افرادی که لاغر هستند اگر روغن بنفشه را بدون ماساژ بر ژوست بمالند مداوت بر این کار بدن را چاق می‌کند.


⭕️این مشاور طب سنتی گفت: برای شفافیت و لطافت پوست، گل سرشور را روی پوست به مدت پانزده دقیقه ماسک شود و سپس بشویید. مالیدن مداوم روغن بنفشه, روغن زیتون طبیعی , روغن شتر مرغ و نیز خوردن جوانه گندم یا ماسک آن پوست را لطیف و نرم می‌کند.


⭕️دریایی درباره ماسک رفع خشکی پوست افزود: یک قاشق غذاخوری عسل با یک عدد زرده تخم مرغ, یک قاشق آرد گندم و یک قاشق روغن زیتون (یک ربع)، عسل خاصیت خورندگی زبری پوست را دارد. اگر به نقاط زبر و ترک خورده دست، پا و به خصوص ترک کف پا چندین نوبت مالیده شود باعث بهبودی آن می‌شود.


  • نمایش : ۵۹۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    رزرو هتل،هتل آپارتمان ،زائر سرا و... در مشهد مقدس , مشاور و پیمانکار تامین نیروی انسانی جهت اماکن اقامتی و هتلی
    تلفن : 09152030409- 05133662223
    دنبال کنندگان ۳ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید